L'Escola franquista : maestros más santos que sabios : depuració i exili / Salomó Marquès
By: Marquès i Sureda, Salomó [autor].
Material type: ArticleSeries: Conferències a l'Arxiu Municipal ; 5.Publisher: Girona: Ajuntament. Servei de Gestió Documental, Arxius i Publicacions (SGDAP), 2010Description: [26] pàgines; 18 cm.Content type: text Media type: sense mediació Carrier type: volumSubject(s): Ensenyament -- Girona -- Història -- S. XX | Pedagogia -- Girona -- Història -- S. XIX/XX | Escoles públiques -- Girona -- Història -- S. XX | Franquisme -- Girona CC BY-NC-ND 4.0 DEEDOnline resources: Accés lliure In: Ensenyar i aprendre : mestres i estudiants a la Girona del segle XX pàgines 103-129Source: Publicacions Ajuntament de Girona.Item type | Current library | Collection | Call number | Vol info | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Paper/chapter | Arxiu Municipal de Girona. Arxiu Històric - Sala de consulta | Col·lecció local | CL 37 (042) “19” GIR (Browse shelf(Opens below)) | P. 103-129 | Available | 3554 |
Browsing Arxiu Municipal de Girona. shelves, Shelving location: Arxiu Històric - Sala de consulta, Collection: Col·lecció local Close shelf browser (Hides shelf browser)
CL 37 : 352 (063) EDU L' Educació i la ciutat del segle XXI : | CL 37 (042) “19” GIR L' Evolució de l'ensenyament a la ciutat al llarg del segle XX : la consolidació de l'escola pública / | CL 37 (042) “19” GIR Escola republicana en pau i en guerra : el nen, el primer ciutadà de la República / | CL 37 (042) “19” GIR L'Escola franquista : maestros más santos que sabios : depuració i exili / | CL 37 (042) “19” GIR La Cultura material de l'educació : l'obra editorial de l'Associació Protectora de l'Ensenyança Catalana / | CL 37 (042) “19” GIR La Renovació pedagògica al llarg del segle XIX i XX : de les converses pedagògiques a les escoles d'estiu / | CL 37 (042) “19” GIR Fons documentals per a l'estudi i la investigació de l'educació a Girona / |
Publicacions Ajuntament de Girona
There are no comments on this title.